Roślinna rewolucja w Ince
Roślinnie oznacza pysznie i zdrowo. Ten zauważalny trend wykorzystała Inka, wprowadzając do oferty nową kategorię produktów – napoje roślinne. Właśnie rusza ich sprzedaż.
Sojowe, Owsiane i Ryżowe od Inki to pierwsze trzy warianty w portfolio napojów roślinnych marki. Wyróżniają się nie tylko pysznymi smakami, ale też prostym składem. Są doskonałą alternatywą dla mleka krowiego i sprawdzają się w kuchni na wiele sposobów - do picia solo i gotowania, na słodko, i na wytrawnie. Z kawą zbożową tworzą idealny duet alternatyw.
Napoje roślinne od Inki odpowiadają również na potrzeby konsumentów z różnego rodzaju nietolerancjami – nie zawierają laktozy oraz zbędnych składników. Są natomiast dobrym źródłem wapnia i witamin. Po napoje sięgają nie tylko wegetarianie i weganie, ale też osoby, które są ciekawe nowych produktów, i które chciałyby zmienić swoje dotychczasowe nawyki żywieniowe, łącząc przyjemność smaku z pozytywnymi praktykami.
W swojej komunikacji marketingowej Inka w myśl motto „dobra w swojej naturze” nie tylko pyta A jakiej Inki ty się napijesz?, ale też zachęca konsumentów do rozpoczęcia roślinnej rewolucji w kubku i na talerzu.